Cтруктурований зміст

Групи -  2-АШ, 2-БШ
Семестр 4

Тема
Діяльність студента
Термін
Змістовий модуль 5
«Пізнавальні процеси особистості: мислення, мова, уява.
1.Ознайомитися з матеріалами лекцій «Мислення й мовлення»,
«Уява». Скласти опорні схеми тексту лекцій.
2. Прочитати виклад теоретичного матеріалу за підручником Максименка С.Д. «Загальна психологія»
3. Виконати самостійні роботи:
- Інтелект людини: поняття, характеристика,методики дослідження (можливий підбір відеоматеріалів).
- Психологічні проблеми навчання творчості (підбір методик та завдань для навчання творчості)
4.Виконати завдання контролю змістового модулю №5 (завдання додаються)
12 годин
(6 тижнів)
Змістовий модуль 6
«Емоційно-вольова характеристика особистості: емоції, почуття, воля».
1.Ознайомитися з матеріалами лекцій «Поняття про емоції та почуття», «Поняття про волю». Скласти міні-конспект.
2. Описати характеристику видів емоційних станів.
3. Підібрати завдання для розвитку вольових якостей особистості.
4. Виконати самостійну роботу:
- Почуття та емоції в творах письменників (можлива підготовка презентації)
5.Виконати завдання контролю змістового модулю №6 (завдання додаються)
12 годин
(6 тижнів)
Змістовий модуль 7
«Психологічні властивості особистості: темперамент, характер, здібності».
1.Ознайомитися з матеріалами лекцій «Темперамент», «Поняття про характер», «Здібності людини». Законспектувати.
2. Виконати самостійні роботи:
- Вплив темпераменту на діяльність людини (можливий підбір відеоматеріалів)
- Природа характеру.
3. Підібрати методики визначення темпераменту людини.
4. Визначити власний тип темпераменту та описати його особливості.
5. Охарактеризувати головні риси характеру.
6. Виконати завдання контролю змістового модулю №6 (завдання додаються)
12 годин
(6 тижнів)




























Немає коментарів:

Дописати коментар